Monday, April 5, 2010

~hyE~

hye...huhuh...1st time wat nih...rs berdebar2...tp tbe2 lak ati tergerak nk wat blog nih


ngantuk lak rase...td nk kuar lunch tp kete kene blok lak...hampeh mamat opismate aku nih...dh tau nk kuar g blok kete org lak...dh trpkse tapau jek kt kdai hjng nih.....lynnn mkn sorang2..

neway...trigt kt sum1...xtau nape...asyk trigt jek kt die...nk msg or call tkt mngnggu lak..mmm..cmne eh..


neway...lg 5bln jek lg utk smp ke ari bersejarah itu..mkn hmpir mkn xkeruan rsnye...dag dig dug...so far persiapan,adela wat bnga telur bnga paha...wat ckit2..rojak2 kan..lgpn aku xksah sgt sbnrnye yg pntg mjlis berjln lancar n sume org hepi dan aku dpt melalui hari2 trsebut ngn sht dan kuat=)


lg 5bln nk mjlis,lg 3 bln 'die' akan blk cnih...mmm...almost 2 years xjmp...n we r getting married..huhuhuuh....rs mcm drama lak..tp klu inilah mmg suratan n takdir utk kami..aku trime ngn bsr ati..sesungguhnya mmg impian aku utk mndirikan umah tngga n hdp bersm org yg dpt menyanyangi n menjaga diri ini seadanya..perkenalan hampir 7thn mmg sgt penuh ngn suka duka...dah la long relationship...wlpn tmpoh itu sbnrnye xmnjamin ape2...tp bg aku..ianye sbg lambang kesungguhan kami utk trs berthn dlm perhubungan ini..

mmg sumtimes rs mcm xready rs mcm men2 jek tp ble difikir2 kan semula...utk tnggu ms dh btl bersedia dan btl2 serius ntah ble kan akn tbe2...jd aku cube mnghadapi masa itu ngn penuh sbr n tenang...ape aku hrpkan smg doa n keberkatan mengiringi aku dlm menempuhi alam itu nnti...



sgt2 TAKUTTTT!!!dh biaase hdp sndr2....ape2 keputusan,tindakan...sume sndr tp nnti...yg 1 mnjadi 2...kene follow the leader...byk hati yg perlu dijage...byk pihak yg perlu dipertimbangkan...byk tnggungjwb yg perlu dipikul...bleh ke aku???mmpu ke aku??

No comments: